»Menim, da je nedopustno, da so razlike ena proti šest, celo ena proti sedem, sem slišala, v tem, koliko starši plačajo na posamezen razred glede na šolo, ki jo obiskuje njihov otrok.«
»Kot odgovor na to stanje danes ponovno uvajamo strokovno potrjevanje delovnih zvezkov in delovnih učbenikov. Tako bomo zagotovili višjo kakovost učnega gradiva skladno z učnimi načrti ter razbremenili starše pri nakupu šolskih potrebščin.«
»Vsebinsko je taka sprememba dobrodošla, ker je vsebina delovnih zvezkov in delovnih učbenikov neregulirana in imajo založniki pri pripravi njihovih vsebin ter oblikovanju cen proste roke.«
»S ponovno uvedbo preverjanja delovnih zvezkov, posodobljenimi normativnimi podlagami in posodobljenim katalogom gradiv bo po njenem mnenju spet vzpostavljeno ravnovesje med kakovostjo, dostopnostjo in pravičnostjo.«
»Učiteljem jemlje avtonomijo, zmanjšuje pluralnost in omejuje pedagoško ustvarjalnost, ki je ključna za dobro izobraževanje, posega tudi v šolanje v zasebnih šolah.«
»Predvidevamo, da bi z nekim finančnim okvirom, ki ga šola lahko izbere, dosegli neko kapico, s tem bi pa tudi uravnovesili strošek za učbeniška gradiva v slovenskem šolskem prostoru.«
»Res zracionalizirati, kar se zracionalizirati da, glede na to, da je to zelo veliko na digitalni bazi trenutno in najbrž vsak delovni zvezek ali druga potrebščina nista potrebna.«
»To sem tudi doživela, seveda se pri vsakomer, ki ima šoloobvezne otroke, to dogaja. Na srednjih šolah imamo zelo malo delovnih zvezkov, ker tudi kot tržna niša nismo zanimivi v tem smislu. Vsekakor je treba dobro premisliti, ali je to sploh potrebno.«
»To je redkost osnovnih šol, na naši šoli smo se odločili, da prva tri leta osnovne šole otroci ne potrebujejo delovnih učbenikov, ker smo se odločili, da usvajajo snov bolj praktično, z gibanjem in drugimi učnimi oblikami, da samo nujne stvari vpišemo v zvezek, kar je lažje.«